Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2009 21:30 - Не искам отново да съм мишчица
Автор: ladybg Категория: Политика   
Прочетен: 1256 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 27.07.2009 08:31


Изборите минаха. Кабинетът вече е факт. Мръсните ризи бяха извадени и ароматът от тях се поизпари. Сега има нова надежда. Има ли я? При мен не. Защо? Не че не искам някой да дойде и да "ни оправи" като с магическа пръчица. Искам.
Искам тук да е като в Швейцария - къщите не се заключват, колите не се заключват, градинките са като извадени от каталог, никой не пуши, плюе или хвърля фасове по улицата.
Искам тук да е като в Холандия - велосипедни алеи с кошчета за велосипедистите (!), красиви алеи, спокойни хора, спокоен живот...
Искам тук да е като в Турция (докъде стигнахме!) - да се отнасят с мен в магазина като с царица, която и нищо да не купи няма да изгонят със сумтене и въртене на очите!
Искам тук да е като в Румъния (е, и там са по-добре) - да получавам заплата от 2000-3000 евро и да знам, че се бъхтам, но има защо.
Искам тук да е като в САЩ - страната на свободата, в която не можеш да нарушаваш свободата на спокоен живот на останалите, както и те не могат да пречат на теб.
Но някак ме е страх, че който и да дойде в БГ на власт, неговото второ име ще бъде Корупция, а мотото му - "Лява ръка, десен джоб".
Без значение на партийния цвят или пр публикациите.
Е, може и виковете "Всички са маскари" да не са добро противодействие.
Но какво друго ми остава? Да се кандидатирам за парламента... Сигурно до няколко години само аз няма да съм го направила!
Всъщност аз нямам такива амбиции. Защото не мога да творя закони.
Аз мога да пиша. Мисля, че го правя добре. Ако не друго, то вече близо 10 години си вадя хляба с подредба на словосъчетания, изречения, мисли.
Напоследък обаче хлябът стана по-скъп, а думите ми се обезцениха на капиталистическия пазар на труда.
Време е за революция. Революция на мишките. Защото нито Серго, нито Бат Бойко ни мислят доброто. Дано се лъжа. Но през последните години ха да тръгнем нагоре към цъфтежа икономически и изведнъж някое непредвидено обстоятелство ни слага крак. То не бяха ЕС, не бе Либия, не бе Русия, не бяха САЩ, не бяха световните кризи...
Готови ли сте да въртите колелото за още 4 години?



Гласувай:
0



1. malkiatprintz - За съжаление имам чувството, че ...
27.07.2009 07:22
За съжаление имам чувството, че скоро ще искаме също да е като в Албания... Но се замислям за следното: политиците ни не са внос "второ направление", те са хора ,които до преди две-три-пет-десет-петнадесет години са се возили на същите автобуси като нас, останалите. От друга страна, като погледне човек, далаверите се вършат на всякакво ниво. Не виждам разлика между един чиновник, който си иска своето за да предвижи документите ти по-бързо и един депутат, освен мащаба. Та си мисля дали политиците ни са криви или сме криви всеобщо? Разбира се, винаги има изключения, но...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ladybg
Категория: Лични дневници
Прочетен: 70266
Постинги: 27
Коментари: 35
Гласове: 151
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930